Motor |
jednoválec |
Rozvod |
OHC |
Chlazení |
náporové |
Sklon válce |
15° v před |
Vrtání / zdvih |
85/65 mm |
Obsah válce |
368,8 ccm |
Komprese |
9:1 |
Výkon |
22 kW při 7000 1/min |
Výkon |
30 HP při 7000 1/min |
Max. točivý moment |
28 Nm při 5500 1/min |
Primární převod |
2,79 |
Převodovka |
pětistupňová dvouhřídelová s postupným nožním řazením válečkem |
Odstup. převodovky |
2,83 – 1,76 – 1,35 – 1,09 – 0,92 |
Sekundární převod |
3,13 |
Vyvažování |
dynamické vyvažování protihmotami (závaží spojená ojničkami) |
Mazání |
olejovým zubovým čerpadlem s hrubým a jemným filtrem starší verze odstředivý filtr na klikové hřídeli (pravá strana) |
Objem oleje |
1,8 l (zatím neověřeno) MOGUL SUPER STABIL 15W-40 |
Spojka |
pětilamelová s vestavěným tlumičem záběru |
Zapalování |
elektronické bezkontaktní MAGNETON |
Svíčka |
PAL L 8 Y |
Karburátor |
BING 32 rovnotlaký |
El. startování |
NIPPONDENSO 12 V typ 31100-38300 (Japonsko) |
Nožní startování |
montována u některých motorů startovací páka |
Hmotnost motoru |
42 kg |